În toată agitația vieții de proaspătă mămică, unul dintre lucrurile care îți dau probabil cel mai mult de furcă este să gătești separat pentru copil și pentru tine și ceilalți adulți din familie. Sau cel puțin așa a fost în cazul meu. Eu, personal, mă bucur tare mult că, după vârsta de un an, am putut să îi dau fetiței mele aceeași mâncare pe care o consum și eu. Tot ce am de făcut este să găsesc rețete sănătoase și gustoase, pe care să le accepte chiar și în momentele ei cele mai mofturoase.

Click aici și află care sunt alimentele interzise copiilor mici!

Salată cu piept de pui și porumb

Așa mi-a venit ideea să îți ofer această rețetă de salată cu piept de pui și porumb, numai bună pentru o cină rapidă și sănătoasă de mămici cu pitici.

Ingrediente:

  • 100g piept de pui sau de curcan fiert (sau carne rămasă de la o masă anterioară)
  • 100g porumb fiert
  • 100g roșii
  • 3-4 frunze de salată verde
  • un fir de ceapă verde
  • o legătură de mărar

Pentru dressing:

  • iaurt grecesc 2%
  • 1 avocado mic
  • 2-3 lingurițe zeamă de lămâie

Mod de preparare:

Tai mărunt carnea și verdețurile și le amesteci împreună cu porumbul într-un bol încăpător.

Apoi faci un dressing din iaurt, avocado și zeama de lămâie, pe care le mixezi bine la blender.

Ca un mic secret, îți pot spune că eu blenduiesc și mărarul și îl încorporez în sos, pentru că fetița mea nu mănâncă verdețuri 😉 . De asemenea, în ceea ce privește roșiile, iarna prefer să folosesc cherry.

Nu-i așa că sună bine? Îți mărturisesc că pentru mine funcționează perfect. Astfel de rețete rapide și sănătoase, potrivite pentru toată familia, îmi oferă un plus de timp liber pe care îl pot petrece oferindu-i fetiței mele toată atenția de care are nevoie.

Citește și: Brioșe sănătoase și rapide, pentru gustare sau desert!

Mai mult decât atât, în acest fel ne putem asigura că respectăm în continuare motto-ul nostru: „Alături de cei mici, facem un pas mare către un stil de viață sănătos”.

Facebook Comments